Tuesday, May 31, 2011

ျဖစ္သင့္ရဲ့လား


ျဖစ္သင့္ရဲ့လား

အပိုင္း(၁)


ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀က ငယ္ငယ္ေလးကတည္းကေန ဆယ္တန္းေအာင္တဲ့အထိ ခ်မ္းေျမ့သာယာတဲ့ မိသားစုဘ၀ေလးကို ပိုင္ဆိုင္ရတဲ့သူပါ…

တစ္ဦးတည္းေသာသားျဖစ္တဲ့အတြက္ အဖိုး၊ အဖြားေတြက ခ်စ္သလို ေဖေဖနဲ ့ ေမေမကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္ၾကပါတယ္…

ကၽြန္ေတာ္ ပူဆာသမွ် ေဖေဖက ၀ယ္ေပးခဲ့သလို ကၽြန္ေတာ္စားခ်င္တာ၊ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္တဲ့ ဟင္းမွန္သမွ် ေမေမက ခ်က္ေကၽြးခဲ့ပါတယ္…

ေဖေဖက ေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီတစ္ခုကို ပိုင္ဆိုင္ၿပီး ၀င္ေငြေကာင္းသလို ေမေမကလည္း တစ္ဖက္တစ္လမ္းကေန အိမ္ျခံေျမေရာင္း၀ယ္ေရးကုမၸဏီ တည္ေထာင္ၿပီး ၀င္ေငြရွာေနတဲ့သူပါ…

ကၽြန္ေတာ္တို ့ရဲ့ ခ်မ္းေျမ့သာယာတဲ့ မိသားစုဘ၀ေလးကို ဖ်က္ဆီးမဲ့ အႀကီးမားဆံုးရန္သူဟာ ကၽြန္ေတာ္တို ့မိသားစုထဲကို စတင္၀င္ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္…




အပိုင္း(၂)


ကၽြန္ေတာ္က ဆယ္တန္းကို တစ္ဘာသာဂုဏ္ထူးနဲ ့ ေအာင္ေပမဲ့ အမွတ္ေကာင္းတဲ့အတြက္ ရန္ကုန္ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္ကို တက္ေရာက္ခြင့္ ရခဲ့ပါတယ္…

ကၽြန္ေတာ္တို ့ေက်ာင္းက ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္ဆိုေပမဲ့ ကြန္ပ်ဴတာကို လက္ေတြ ့ကိုင္တြယ္ရတဲ့ အခ်ိန္က နည္းပါတယ္… စာကိုသာ အဓိကထားသင္ၾကားပါတယ္…

ေဖေဖက ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္းမွာ သံုးရေအာင္ဆိုၿပီး Laptop တစ္လံုး ၀ယ္ေပးပါတယ္…

အိမ္မွာလည္း Desktop Computer တစ္လံုးကို တပ္ဆင္ေပးၿပီး အင္တာနက္ကိုပါ ခ်ိတ္ဆက္ေပးထားပါတယ္…

ကၽြန္ေတာ္ေက်ာင္းတက္ေနခ်ိန္အတြင္းမွာ ေဖေဖက ကြန္ပ်ဴတာကို သံုးတတ္ေအာင္ ေလ့လာၿပီး အင္တာနက္ကို သံုးပါတယ္…

အင္တာနက္ကို သံုးရင္းနဲ ့ ေဖေဖဟာ Internet ထဲက Family Game တစ္ခုကို ေတြ ့ၿပီး ကစားပါတယ္…

ေဖေဖကစားတဲ့ Game က SIM Game နဲ ့ ပံုစံတူပါတယ္…

ကစားတဲ့သူဟာ အိမ္ေဆာက္ႏိုင္ဖို ့ ၀င္ေငြရွာရပါတယ္… အလုပ္ဆင္းရပါတယ္.. အလုပ္လုပ္ရာကေန ရလာတဲ့ ၀င္ေငြေပၚ မူတည္ၿပီး အိမ္ေဆာက္ရပါတယ္… အိမ္မွာ ပစၥည္းေတြ ၀ယ္ထည့္ၿပီး အလွဆင္ရပါတယ္… အိမ္နီးနားခ်င္းေတြက လာလည္ပါတယ္… ဆက္ဆံေရးေကာင္းတာကိုလည္း အမွတ္ေပးထားပါတယ္… မိန္းခေလးတစ္ေယာက္ကိုလည္း ခ်စ္ေရးဆိုခြင့္ ေပးထားပါတယ္…

အဲဒီလို ကစားေနရတာကို ေဖေဖဟာ ေပ်ာ္လာပါတယ္…

ေဖေဖက အျပင္ေလာကက အိမ္ေဆာက္တာကို စိတ္၀င္စားမႈမရိွေတာ့ပဲ Game ထဲမွာ အိမ္ေဆာက္ၿပီး Home Decoration လုပ္ရတာကို ပိုႏွစ္သက္လာပါတယ္…

ကုမၸဏီအလုပ္ကို လက္ေအာက္ငယ္သားမ်ားနဲ ့ လႊဲအပ္ၿပီး ေဖေဖရဲ့ Game ကစားတဲ့အခ်ိန္က တစ္ေန ့ထက္တစ္ေန ့ ပိုလာပါတယ္…

ကၽြန္ေတာ္တို ့မိသားစုရဲ့ ရန္သူကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ေဖေဖကို စတင္တိုက္ခိုက္ေနပါၿပီ…



အပိုင္း(၃)




ေဖေဖက သူ Game ကစားတာကို ေမေမ့ကို လာၾကည့္ခိုင္းပါတယ္…

သူ ့ရဲ့ Game ထဲက အမ်ိဳးသမီးေတြက တျခားႏိုင္ငံက အမ်ိဳးသမီးေတြပါ… Game ထဲမွာ ကိုယ္ႏွစ္သက္တဲ့ အမ်ိဳးသမီးကို ခ်စ္ေရးဆိုၿပီး လက္ထပ္ခြင့္ရိွပါတယ္… အိမ္ေထာင္က်ၿပီး သားသမီးမ်ားေမြးလို ့ ရပါတယ္… ကေလးထိန္းငွားလို ့ရၿပီး အိမ္သန္ ့ရွင္းေရးအတြက္ အလုပ္သမားငွားလို ့ ရပါတယ္… ဒီလိုေတြ ငွားဖို ့ အလုပ္ပိုလုပ္ရပါတယ္… အိမ္ကိုလည္း သူခိုး ၀င္ခိုးတတ္ပါတယ္… အိမ္ကို မီးေလာင္တဲ့အခါမ်ိဳးလည္း ရိွတတ္ပါတယ္… ဒီလိုေတြမျဖစ္ေအာင္ အိမ္မွာ Alarm System ေတြ တပ္ဆင္ရပါတယ္…

ေမေမကလည္း ေဖေဖကစားတာကို ၾကည့္ၿပီး စိတ္၀င္စားလာပါတယ္…

ေဖေဖဟာ ေမေမ့အတြက္ပါ ကြန္ပ်ဴတာတစ္လံုး ထပ္တပ္ဆင္ၿပီး ေမေမပါ Game ကစားတတ္လာပါတယ္…

ေမေမက Game ထဲမွာ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးအျဖစ္ ေဖေဖ့အိမ္ကို သြားလည္ၿပီး ခ်စ္သူေတြ လုပ္ၾကပါတယ္…

ေဖေဖနဲ ့ ေမေမဟာ Game ထဲမွာ ေတြ ့ဆံုၿပီး ေပ်ာ္ေနၾကပါတယ္…

ကၽြန္ေတာ္ေက်ာင္းက ျပန္လာရင္ ကြန္ပ်ဴတာတစ္ေယာက္တစ္လံုးစီနဲ ့ ကစားေနတဲ့ ေဖေဖနဲ ့ ေမေမကို ေတြ ့ရတာပါပဲ…

ကၽြန္ေတာ္တို ့ရဲ့ မိသားစုအတြက္ ရန္သူကေတာ့ ေမေမ့ကိုပါ လႊမ္းမိုးအႏိုင္ယူဖို ့ ႀကိဳးစားေနပါၿပီ…




အပိုင္း(၄)


ကၽြန္ေတာ္ေက်ာင္းက ျပန္လာလို ့ ဗိုက္ဆာလိုက္တာ ေမေမရာ လို ့ ေအာ္ရင္
ေမေမက သားေရ… ဒီေန ့ ေမေမ ဟင္းမခ်က္ျဖစ္လို ့ ရိွတာေလးနဲ ့ပဲ စားလိုက္ေတာ့ေနာ္ ဆိုၿပီး Ready Made ၀ယ္ထားတဲ့ ဟင္းလ်ာမ်ားနဲ ့ ဗိုက္ျဖည့္တင္းရတဲ့ ရက္ေတြမ်ားလာပါတယ္…

ေမေမက အရင္ကလို ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္တတ္တဲ့ဟင္းေတြ ခ်က္ေပးဖို ့ သတိမရေတာ့ပါဘူး…

ေဖေဖနဲ ့ေမေမက ကၽြန္ေတာ္ေက်ာင္းက ျပန္လာရင္ သားေရာ သား Laptop ေလးနဲ ့ ၀င္ကစားပါလား ဆိုၿပီး ကစားခိုင္းပါတယ္…

ကၽြန္ေတာ္က ေဖေဖနဲ ့ေမေမကို Game ထဲမွာပဲ စကားေျပာရပါတယ္…

မိသားစုေပ်ာ္ရႊင္မႈကို Game ထဲမွာ မဖန္တီးခ်င္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္က စာက်က္ရမွာကို အေၾကာင္းျပၿပီး Game ထဲက ထြက္လိုက္ပါတယ္…

ရန္သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို လႊမ္းမိုးတာကို မခံႏိုင္ပါဘူး…



အပိုင္း(၅)


ကၽြန္ေတာ္ တကၠသိုလ္က အျပန္ Myanmar Info-tech ကို ၀င္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ေလ့လာလိုတဲ့ ပညာရပ္ကို သင္ၾကားဖို ့ စံုစမ္းၿပီး စာရင္းေပးခဲ့ပါတယ္…

ေဖေဖနဲ ့ေမေမကို ညေန ေက်ာင္းကအျပန္ သင္တန္းတက္မယ္ဆိုတာ ေျပာျပေတာ့ ခြင့္ျပဳခဲ့ပါတယ္…

ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္းက အျပန္ သင္တန္းတက္ပါတယ္…

ကၽြန္ေတာ္ ဘြဲ ့ရတဲ့အခ်ိန္မွာပဲ သင္တန္းကလဲ ၿပီးဆံုးလို ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကြန္ပ်ဴတာကို ေတာ္ေတာ္ေလးကို ကၽြမ္းက်င္လာပါတယ္…

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကၽြန္ေတာ့္မိသားစုရဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ့တဲ့ဘ၀ကို ဖ်က္ဆီးေနတဲ့ ရန္သူကို စတင္တိုက္ခိုက္ဖို ့ ႀကိဳးစားပါတယ္…

တစ္ရက္ေသာညေနမွာ ကၽြန္ေတာ္ရဲ့ ႀကိဳးပမ္းခ်က္ဟာ ေအာင္ျမင္သြားပါတယ္…



အပိုင္း (၆)


ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ ေျခလွမ္းမ်ားနဲ ့ ကၽြန္ေတာ္အိမ္ကို ျပန္လာပါတယ္…

ရန္သူကို တိုက္ခိုက္လို ့ ေအာင္ျမင္ရင္ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ဟာ အရင္လို ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ့မယ္လို ့ ထင္ထားခဲ့တာပါ…

ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀မွာ မေမွ်ာ္လင့္တဲ့ ဆံုး႐ံႈးမႈႀကီးနဲ ့ ရင္ဆိုင္ရမယ္လို ့လည္း လံုး၀ ထင္မထားခဲ့ပါဘူး…

ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ကို ၀င္လိုက္တာနဲ ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ စာတစ္ေစာင္ခ်န္ထားခဲ့ၿပီး ေသဆံုးေနတဲ့ ေဖေဖနဲ ့ ေမေမတို ့ကို ေတြ ့လိုက္ ရတာပါပဲ…

စာထဲမွာ ေရးထားတာက ေဖေဖနဲ ့ေမေမတို ့ ကစားေနတဲ့ Family ကမာၻေလး ပ်က္စီးသြားတယ္ သား… ေဖေဖနဲ ့ ေမေမတို ့ ပိုင္ဆိုင္ထားတာေတြ အားလံုးဆံုး႐ံႈးသြားၿပီ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဒီေလာကႀကီးကေန စြန္ ့ခြာဖို ့ ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါတယ္… တဲ့

ခင္ဗ်ားတို ့ ကၽြန္ေတာ့္အျဖစ္ကို ၾကံဳဖူးၾကရဲ့လားဗ်ာ…

ကၽြန္ေတာ့္မိသားစု ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ဘ၀ေလးကို ဖ်က္ဆီးတဲ့ရန္သူဆိုတာ Family Internet Game ပါ…

ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီ့ Game ကို ပ်က္စီးသြားေအာင္ Virus ထည့္ေပးလိုက္တာ…

အရင္လို မိသားစုဘ၀ေလးကို ပိုင္ဆိုင္ခ်င္လို ့ Game ကို ကၽြန္ေတာ္ ပ်က္သြားေအာင္ လုပ္လိုက္တာပါဗ်ာ…

ခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ထဲကို ၀င္ၿပီး ခံစားၾကည့္ၾကပါအုန္း…

ကၽြန္ေတာ့္လို အျဖစ္မ်ိဳး ဘယ္သူမွ မၾကံဳၾကပါေစနဲ ့လို ့ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္…



လြမ္းဧကရီ
၂၆-၀၃-၂၀၁၁
နံနက္ ၁း၃၅ နာရီ

No comments: