Monday, August 30, 2010

ဝဋ်ကြွေးလေလား



ဝဋ်ကြွေးလေလား

အပိုင်း (၁)

ကျနော်ချစ်တဲ့ မိန်းမတစ်ယောက်က ကျနော့်အပေါ် ဒီလောက်ရက်စက်လိမ့်မယ်လို့ ထင်မထားခဲ့မိဘူးဗျာ…

 
ခုချိန်မှာ ကျနော် ဆေးရုံပေါ် ရောက်နေတာလေ…

 
ကျနော့်အမေတစ်ယောက်ပဲ ကျနော့်ဘေးမှာ ရှိနေတာ…

 
အမေရဲ့ ညှိုးနွမ်းနေတဲ့မျက်နှာကို ကြည့်ပြီး ကျနော် ရင်နာတယ်…

 
ကျနော် နေရမဲ့ ကျန်ရှိနေတဲ့ သက်တမ်းလေးကို အမေ့ကြောင့် ဆွဲဆန့်နေမိတာ…

 
ကျနော့်လို အဖြစ်မျိုးလည်း ဘယ်သူ့ကိုမှ မကြုံစေချင်ပါဘူးဗျာ…

 
ကျနော့်အကြောင်းကို ခင်ဗျားတို့ကို သိအောင် ပြောပြမယ်…



အပိုင္း(၂)


က်ေနာ့္အေၾကာင္းက စေျပာျပပါမယ္…

က်ေနာ္က တစ္ဦးတည္းေသာ သားပါ…


က်ေနာ္က စက္မႈတကၠသိုလ္ေက်ာင္းဆင္းပါ…

အေဖက က်ေနာ္ ဒုတိယႏွစ္ ေက်ာင္းတက္ေနစဥ္မွာ ဆံုးသြားေတာ့ အေမတစ္ခု၊ သားတစ္ခု ဘ၀နဲ ့ ဘ၀မွာ

ေအးခ်မ္းစြာနဲ ့ ရပ္တည္ခဲ့တာပါ…


အေဖက စီးပြားေရးသမားတစ္ေယာက္ဆိုေတာ့ ေငြေၾကးရွာႏိုင္သလို အေမကလဲ အေဖရွာတဲ့ေငြကို စုေဆာင္းထားႏိုင္ခဲ့ပါတယ္…

အေဖဆံုးေတာ့ အေမက ကုန္စံုဆိုင္ေလး ဖြင့္ပါတယ္… အစပထမ ဆိုင္ေသးေသးေလးေပမဲ့ အေမရဲ့ စည္းကမ္းစနစ္တက်နဲ ့ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ခဲ့လို ့ Mini Mart အေသးစားေလးထိ တိုးတက္ေအာင္ျမင္ခဲ့ပါတယ္…

က်ေနာ္က အရင္က ဆိုင္အတြက္ လိုအပ္တာေတြကို လိုက္၀ယ္ေပးခဲ့ေပမဲ့ ေနာက္ပိုင္း လူငွားနဲ ့ ေဆာင္ရြက္လာႏိုင္ပါတယ္…

က်ေနာ္က စက္မႈတကၠသိုလ္ေက်ာင္းဆင္း အင္ဂ်င္နီယာ ေပါက္စဘ၀ေလးမွာ စႏၵာဆိုတဲ့ မိန္းခေလးတစ္ေယာက္က က်ေနာ့္ဘ၀ေလးထဲကို စတင္ ၀င္ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္…

က်ေနာ္က ေက်ာင္းၿပီးေတာ့ သေဘၤာလိုက္ဖို ့ရည္ရြယ္တာနဲ ့ သေဘၤာက်င္းမွာ လုပ္သက္ရေအာင္ အလုပ္ဆင္းရပါတယ္… ဒလသေဘၤာက်င္းမွာဆိုေတာ့ မနက္အေစာႀကီး ဘတ္စ္ကားစီးရပါတယ္…

မွတ္တိုင္မွာ မိန္းခေလးတစ္ေယာက္နဲ ့ အျမဲဆံုျဖစ္ပါတယ္… ဆံပင္အရွည္နဲ ့ ေခ်ာေမာလွပသူတစ္ဦးပါ….

တစ္ရက္မွာ ဘတ္စ္ကားလာလို ့ သူမေရာ၊ က်ေနာ္ပါတက္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ သူ ့ ဆံပင္က က်ေနာ့္နာရီၾကားမွာ ၿငိသြားလို ့ ျဖည္ေပးရင္းနဲ ့မွ သူမနဲ ့ က်ေနာ္ စကားစေျပာၿပီး ရင္းႏွီးမႈရခဲ့ပါတယ္…

သူမက ၿမိဳ ့ထဲက ဓါတ္ပံုဆိုင္တစ္ခုမွာ အလုပ္လုပ္ေနတဲ့သူပါ… Computer Graphic ကၽြမ္းက်င္သူပါ…

ဒီလိုနဲ ့ ေန ့ရက္ေတြ ၾကာလာေတာ့ ရင္းႏွီးမႈပိုလာၿပီး တစ္ေယာက္အေၾကာင္း တစ္ေယာက္ ဖြင့္ေျပာျပပါတယ္…

သူမက နယ္ကပါ… မိဘႏွစ္ပါးလံုး ဆံုးပါးသြားၿပီးတဲ့ ေနာက္မွာ ရန္ကုန္မွာ အေဒၚမိသားစု နဲ ့ အတူလာေနၿပီး အလုပ္လုပ္ေနတဲ့သူပါ…

က်ေနာ္ သူ ့ကို အသနားပိုရာကေန ခ်စ္ခဲ့ပါတယ္…

ခ်စ္သူဘ၀ေရာက္ၿပီးခ်ိန္မွာ သူမကို က်ေနာ့္အိမ္ ေခၚသြားၿပီး အေမနဲ ့ မိတ္ဆက္ေပးပါတယ္….

အေမက စႏၵာ့ကို သေဘာက်တဲ့ပံု မေပၚပါဘူး….

အေမက သားကို ဘယ္သူနဲ ့မွ သေဘာတူမွာ မဟုတ္ပါဘူးလို ့ က်ေနာ္ကေျပာေတာ့ အေမက သားကိုခ်စ္ၿပီး အိမ္ေထာင္မႈ ထိန္းသိမ္းႏိုင္တဲ့ မိန္းခေလးမ်ိဳးနဲ ့ ျဖစ္ေစခ်င္တာလို ့ ေျပာပါတယ္… စႏၵာက အလွအပကို ဦးစားေပးသူတစ္ေယာက္ဆိုတာ အေမက အကဲခတ္မိတယ္… က်ေနာ္ကလဲ ေယာက်ၤားေလးတစ္ေယာက္ အေနနဲ ့ လွပတဲ့ မိန္းခေလးနဲ ့ လက္ဆက္ခ်င္တာ မဆန္းပါဘူးေနာ္…

သားကို ခ်စ္တဲ့အေမတစ္ေယာက္အေနနဲ ့ က်ေနာ့္ဆႏၵကို လိုက္ေလ်ာၿပီး စႏၵာ နဲ ့ လက္ထပ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္…



အပိုင္း(၃)


စႏၵာက က်ေနာ့္အိမ္ကို ေျပာင္းလာပါတယ္…


အိမ္ေထာင္ဦးသက္တမ္းမွာ အရမ္းေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္…

က်ေနာ္က သေဘၤာနဲ ့ပတ္သက္တဲ့သင္တန္းေတြ တက္ၿပီး ႏိုင္ငံျခားသေဘၤာလိုက္ဖို ့ အတြက္ ကုမၸဏီေတြမွာ ေလွ်ာက္လႊာတင္ထားဆဲမွာ စႏၵာ ကိုယ္၀န္ရိွလာပါတယ္… စႏၵာ့ရဲ့ ဆႏၵအရ ကေလးေမြးေအာင္ ေစာင့္ၿပီးမွ သေဘၤာတက္ဖို ့ စီစဥ္ရပါတယ္… သားေလးေမြးပါတယ္…

အေမက က်ေနာ့္ကို ကိုယ္ပိုင္၀င္ေငြနဲ ့ ရပ္တည္ေစခ်င္ပါတယ္…

သားေလး သံုးလအရြယ္မွာ က်ေနာ္ သေဘၤာတက္ရပါတယ္…

က်ေနာ္ ၀င္ေငြရိွလာတဲ့အတြက္ စႏၵာ့ကို အလုပ္ထြက္ခိုင္းတာကို သူက မထြက္ခ်င္ပါဘူး…

ကေလးထိန္းဖို ့ တစ္ေယာက္ငွားၿပီး ကေလးထိန္းနဲ ့ ကေလးကို အေမနဲ ့ထားခဲ့ၿပီး အလုပ္ဆင္းပါတယ္…

စႏၵာ့ရဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္ကမိန္းမတစ္ေယာက္က အိမ္ေထာင္မႈေတြနဲ ့ပဲ အခ်ိန္မကုန္ခ်င္ဘူးတဲ့…အလုပ္လုပ္ၿပီး ဘ၀တက္လမ္းရွာခ်င္ေသးတယ္ တဲ့… မိသားစုအတြက္ က်ေနာ္ရတဲ့ေငြကို စုထားမယ္ တဲ့…
က်ေနာ္ တစ္ႏွစ္သေဘၤာလိုက္ၿပီး ရာထူးတိုးတာနဲ ့ ေနာက္ထပ္ ေျခာက္လဆက္လိုက္ရဖို ့ အေျခအေနက
ဖန္တီးလာပါတယ္…


မိသားစုအတြက္ ေငြရတာပဲေလဆိုတဲ့စိတ္နဲ ့ မိသားစုကို လြမ္းတဲ့စိတ္ကို လႊမ္းမိုးထားရတယ္…



အပိုင္း(၄)


က်ေနာ္ အိမ္ျပန္လာရမဲ့ရက္နီးလာေလ အိမ္ကိုျပန္ခ်င္စိတ္က ပိုလာေလပါပဲ…

က်ေနာ္ျပန္လာဖို ့ရက္ေသခ်ာေတာ့ ေပ်ာ္လိုက္ရတာ…

ေလဆိပ္ကိုေျခခ်မိတာနဲ ့ စႏၵာ့ကို အေျပးအလႊား ရွာေနမိတယ္… ကေလးကို ခ်ီထားတဲ့ စႏၵာ့ကို ေတြ ့ေတာ့မွ က်ေနာ္ ေပ်ာ္သြားတယ္… စႏၵာ့ကို လက္လွမ္းျပရင္းနဲ ့ စိုးရိမ္စိတ္ေလးက ကပ္ပါလာတယ္…

စႏၵာ ပိန္သြားၿပီး မ်က္ႏွာက ရႊင္ျပမႈ မရိွပဲျဖစ္ေနတာ… အျပင္ေရာက္ေတာ့ ေမးၾကည့္မွ ခုရက္ပိုင္းအတြင္း အားနည္းၿပီး ေနမေကာင္းျဖစ္ေနတယ္ လို ့ သိရတာ…

အိမ္ေရာက္ေတာ့ အေမက ထံုးစံအတိုင္း က်ေနာ္ႀကိဳက္တဲ့ဟင္းေတြခ်က္ၿပီး ေစာင့္ေနတာေလ…

အေမက က်ေနာ္ က်န္းက်န္းမာမာနဲ ့ ျပန္လာရင္ကိုပဲ ၀မ္းသာေနတတ္တဲ့သူပါ…

က်ေနာ္လဲ သေဘၤာကအဆင္း ၀င္ေငြခြန္ေပးေဆာင္တာေတြ၊ သေဘၤာသား႐ံုး သတင္းပို ့ စရာေတြကို အျပင္ထြက္လုပ္ရင္း သင္တန္းဆက္တက္ဖို ့ ျပင္ဆင္ရပါတယ္…

က်ေနာ္တို ့ သေဘၤာသားေတြက ျမန္မာျပည္ ျပန္လာစဥ္အတြင္း ရာထူးအဆင့္ဆင့္ တက္ဖို ့ သင္တန္းတက္ၿပီး စာေမးပြဲေျဖၾကရပါတယ္…

တစ္ရက္မွာ တစ္လမ္းထဲေန သူငယ္ခ်င္းကေျပာစရာရိွလို ့ ဆိုၿပီး စိတ္တိုင္းက်လၻက္ရည္ဆိုင္ကို ေခၚသြားပါတယ္…

က်ေနာ္နားကို က်ေနာ္မယံုႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ရပါတယ္… က်ေနာ္ခ်စ္တဲ့ မိန္းမက သစၥာေဖာက္မယ္ဆိုတာ လံုး၀ မယံုႏိုင္ပါဘူး… သူငယ္ခ်င္းက သက္ေသျပမယ္ဆိုၿပီး အျပင္ေဆးခန္းတစ္ခုကို ေခၚသြားပါတယ္… စႏၵာ့နာမည္နဲ ့

Abortion Case နဲ ့ တက္ထားတာကို ေတြ ့လိုက္ရပါတယ္…


အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ စႏၵာ့ကို ေခၚၿပီး အေၾကာင္းစံုေမးပါတယ္… ပထမ စႏၵာက ျငင္းပါေသးတယ္… က်ေနာ္က အေၾကာင္းအရာခိုင္လံုစြာနဲ ့ ေျပာေတာ့မွ ငိုၿပီး ၀န္ခံပါတယ္… အလုပ္ဆင္းေနစဥ္အတြင္း
ေက်ာ္ေက်ာ္ဆိုတဲ့လူတစ္ေယာက္က အလုပ္အတက္အဆင္း အျမဲေစာင့္ေနၿပီး စကားလိုက္ေျပာရာကေန တစ္ရက္မွာ ေက်ာ္ေက်ာ္ေခၚတဲ့ေနာက္ လိုက္သြားရာက မွားခဲ့မိေၾကာင္းနဲ ့ ေနာက္ပိုင္း ေက်ာ္ေက်ာ္ဆိုေသာသူကို လံုး၀မေတြ ့ ရေတာ့ေၾကာင္း ေျပာျပပါတယ္… စႏၵာ့မွာ အျပစ္ရွိတဲ့အတြက္ က်ေနာ္ေပးတဲ့အျပစ္ကို သူခံယူပါမယ္လို ့ ေျပာပါတယ္…


က်ေနာ့္ဖက္က စဥ္းစားၾကည့္ပါအုန္းဗ်ာ… မိသားစုအတြက္ သက္စြန္ ့ဆံဖ်ား ေရေပၚမွာ ေငြရွာေနတဲ့သူအေပၚ မိန္းမတစ္ေယာက္က သစၥာမဲ့ၿပီး တစ္စိမ္းေယာက်ၤားတစ္ေယာက္နဲ ့ ေဖာက္ျပန္တာကို က်ေနာ္
ခြင့္လႊတ္သင့္ပါသလား? က်ေနာ္ခ်စ္လို ့ ယူထားတဲ့မိန္းမအေပၚ က်ေနာ္ သစၥာမေဖာက္ခဲ့သလို က်ေနာ့္အေပၚလည္း သစၥာရိွသင့္ပါတယ္ဗ်ာ… က်ေနာ္ စႏၵာ့အေဒၚကိုပါ ေခၚၿပီး အေၾကာင္းစံုေျပာျပခဲ့ပါတယ္…


က်ေနာ့္သားကို က်ေနာ္ပဲ ေကၽြးေမြးေစာင့္ေရွာက္မယ္ဆိုတဲ့ ကတိကို က်ေနာ္ယူၿပီး စႏၵာနဲ ့ လမ္းခြဲခဲ့ပါတယ္… စႏၵာ့ကို သူ ့အေဒၚလက္ထဲ ျပန္အပ္ခဲ့ပါတယ္…



အပိုင္း(၅)


ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ နာက်ည္းမႈ၊ ၀မ္းနည္းမႈ၊ ခံျပင္းမႈေတြကို က်ေနာ္ တတ္ႏိုင္သမွ် ေျဖေဖ်ာက္ထားပါတယ္…

က်ေနာ့္အနားမွာ က်ေနာ့္အေမနဲ ့ က်ေနာ့္သားရိွေနတဲ့အတြက္ က်ေနာ္ေျဖသာပါတယ္…

က်ေနာ္ သင္တန္းတက္ေနစဥ္ က်ေနာ့္ဆီကို ထိန္ ့လန္ ့ဖြယ္ရာသတင္းတစ္ခု ေရာက္လာပါတယ္…

စႏၵာ့မွာ HIV ကူးစက္ေရာဂါပိုး ေတြ ့လို ့ ေဆး႐ံုတင္ထားရတဲ့ သတင္းပါ…

က်ေနာ့္ငယ္ထိပ္ကို ေျမြေပါက္လိုက္တဲ့အတိုင္း ခံစားလိုက္ရပါတယ္…

က်ေနာ္ေရာ၊ သားပါ HIV ပိုးရိွ၊ မရိွေဆးစစ္ရပါေတာ့တယ္…

သားေလးက Nagative ေပမဲ့ က်ေနာ္က Positive တဲ့ဗ်ာ…

က်ေနာ္ခ်စ္လွပါတယ္ဆိုတဲ့မိန္းမက တစ္ျခားေယာက်ၤားဆီက ရလာတဲ့ပိုးကို က်ေနာ့္ဆီမွာပါ ကူးစက္ေအာင္ ဖန္တီးခဲ့တာေလ…



အပိုင္း(၆)


က်ေနာ္ခ်စ္တဲ့မိန္းမတစ္ေယာက္က က်ေနာ့္အေပၚ ဒီေလာက္ရက္စက္လိမ့္မယ္လို ့ ထင္မထားခဲ့မိဘူးဗ်ာ…

ခုခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ ေဆး႐ံုေပၚ ေရာက္ေနတာေလ…

က်ေနာ့္အေမတစ္ေယာက္ပဲ က်ေနာ့္ေဘးမွာ ရိွေနတာ…

အေမရဲ့ ညိႈးႏြမ္းေနတဲ့မ်က္ႏွာကို ၾကည့္ၿပီး က်ေနာ္ရင္နာတယ္…

က်ေနာ္ ေနရမဲ့ က်န္ရိွေနတဲ့ သက္တမ္းေလးကို အေမ့ေၾကာင့္ ဆြဲဆန္ ့ေနမိတာ…

က်ေနာ့္လို အျဖစ္မ်ိဳးလဲ ဘယ္သူ ့ကိုမွ မၾကံဳေစခ်င္ပါဘူး…

က်ေနာ့္အေၾကာင္းကို ခင္ဗ်ားတို ့ကို သိေအာင္ ေျပာျပရတဲ့အေၾကာင္းက အိမ္ေထာင္ရိွ မိန္းမ၊ ေယာက်ၤားတိုင္း တစ္လင္တစ္မယားစနစ္နဲ ့ မိမိအိမ္ေထာင္ဖက္အေပၚ သစၥာရိွေစခ်င္လို ့ပါဗ်ာ…

အိမ္ေထာင္မျပဳခင္ေတာင္မွ မိမိခ်စ္သူအေပၚ သစၥာရိွရိွနဲ ့ ေနထိုင္သြားၾကပါလို ့ က်ေနာ္မွာၾကားခ်င္တာပါပဲ…



မွတ္ခ်က္။ ။သစၥာမဲ့သူ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို ရခဲ့တဲ့ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ရဲ့ ဖြင့္ဟေျပာဆိုခ်က္ကို ခံစားေရးသားထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ ထိုေယာက်ၤားသည္ လူ ့ေလာကကို စြန္ ့ခြာသြားၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ ခ်စ္သူတိုင္း ခ်စ္သူအေပၚ သစၥာရိွၾကေသာသူမ်ား ျဖစ္ၾကပါေစ။






လြမ္း


ညေန ၂း၁၆

၂၂-၀၈-၂၀၁၀


1 comment:

ျမတ္မြန္ said...

ပညာေပးပိုစ္႔ေလး ဖတ္ပီး ဗဟုတုတ ရသြားတယ္..။
ေျကာက္စရာေကာင္းတယ္..။