Saturday, January 18, 2014

ဘန်ကောက်မြို့သို့ အလည်တစ်ခေါက်


ဘန်ကောက်မြို့သို့ အလည်တစ်ခေါက်



ကုမ္ပဏီနှစ်ပတ်လည်ပွဲအတွက် ဖိတ်ကြားလို့ ဘန်ကောက်မြို့ကို (၂၀-၁၂-၂၀၁၃) ရက်နေ့က အလည်တစ်ခေါက် သွားရောက်ခဲ့ပါတယ်။




ယခုတစ်ကြိမ်နှင့်ဆိုလျှင် (၃)ကြိမ်မြောက်ရောက်ခြင်းပါ။



လေဆိပ်ကို ကုမ္ပဏီက ကားလာကြိုပေးတဲ့အတွက် အဆင်ပြေပါတယ်။




လွမ်းတို့ကို တည်းခိုမဲ့ The Westin Hotel ကို လိုက်ပို့ပေးပါတယ်။




Hotel ရဲ့ အခန်းအတွင်း ပြင်ဆင်ထားပုံပါ။












Hotel ရဲ့ အပြင်ဘက်အလှပါ။





Westin Hotel နဲ့ ကပ်ရက် Terminal 21 မှာ ထမင်းသွားစားကြပါတယ်။






Hotel အခန်းထဲကနေ လှမ်းမြင်နေရတဲ့ ဘန်ကောက်မြို့အလှပါ။



လွမ်းတို့သွားတဲ့ Company နှစ်ပတ်လည်လုပ်တဲ့ Paragon က စားသောက်ဆိုင်တစ်ခုရဲ့ အလှပါ။

လွမ်းတို့ Shopping သွားတဲ့ Big C မရောက်ခင် လေးမျက်နှာဘုရား ရှိပါတယ်။

လေးမျက်နှာဘုရားကို ဖူးရင် ဘန်ကောက်မြို့ကို ပြန်လည်လာရောက်တတ်တယ်လို့ အယူရှိပါတယ်။


Big C အသွား တွေ့ရတဲ့ အဆောက်အဦများရဲ့ အလှပါ။





အပြန် ဘန်ကောက်လေဆိပ်မှာ ရိုက်ထားတဲ့ပုံပါ။




လွမ်းဧကရီ
၁၈-၁-၂၀၁၄

ညနေ ၄:၃၂ နာရီ


No comments: