Thursday, November 21, 2013

၀န္ေဆာင္မႈေပးေနေသာ ဘဏ္လုပ္ငန္း(၂)

၀န္ေဆာင္မႈေပးေနေသာ ဘဏ္လုပ္ငန္း(၂)
Asia Green Development Bank Limited

လြမ္းတို ့ GSM ဖံုးေတြကို ကဒ္နဲ ့ ဆက္လုပ္မွာလားလို ့ ေမးတဲ့အခ်ိန္မွာ လြမ္း ဖံုး(၂)ခုလံုးကို မလုပ္ဘူးလို ့ ေျဖလိုက္ပါတယ္။

ကဒ္နဲ ့ မလုပ္တဲ့အေၾကာင္းက-
(၁) လြမ္း အလုပ္က ဖံုးနဲ ့ Management လုပ္ရတာက မ်ားပါတယ္။

(၂) Company မ်ားနဲ ့ ဆက္သြယ္ေျပာၾကားရသည္လည္း မ်ားပါတယ္။

(၃) နယ္မွာရိွတဲ့ ႐ံုးခြဲေတြကိုလည္း ဖံုးဆက္ရတာ မ်ားပါတယ္။

(၄) လြမ္းဖံုးကို အင္တာနက္ခ်ိတ္ဆက္ထားပါတယ္။ အလုပ္ကိစၥမ်ားကို Mobile Phone Message ျဖင့္လည္းေကာင္း၊ Internet E-Mail ျဖင့္လည္းေကာင္း ဆက္သြယ္ရသည္လည္း ရိွပါတယ္။

သို ့အတြက္ေၾကာင့္ ဖံုးကဒ္ကုန္တိုင္း ဖံုးကဒ္၀ယ္ရတဲ့ဒုကၡ၊ ဖံုးထဲကို Code Number ထည့္ရတဲ့ဒုကၡမ်ားကို မခံခ်င္ပါဘူး။

ဒါေၾကာင့္ ဖံုးကဒ္နဲ ့ မသံုးပါဘူး။


ဆက္သြယ္ေရးက ေနာက္ပိုင္း Phone Bill မ်ားကို ဘဏ္မွတစ္ဆင့္သာ ေငြသြင္းခိုင္းပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ လြမ္းလည္း AGD Bank ကို သြားၿပီး Mobile Phone Bill အတြက္ သြားေရာက္အပ္ႏွံပါတယ္။ 

ဘဏ္ကေန လြမ္းကို Online Phone Billing System စာအုပ္နဲ ့ စာရင္းဖြင့္ေပးပါတယ္။

Saving မဟုတ္ပါ။ Mobile Phone Bill ေဆာင္ရန္အတြက္သာ ျဖစ္ပါတယ္။

စာအုပ္တစ္အုပ္ကို Mobile Phone (၁၀) လံုးအထိ အပ္ႏွံႏိုင္ၿပီး တစ္လလွ်င္ Mobile Phone Bill တစ္ေစာင္စီအတြက္ ၀န္ေဆာင္ခ ၅၀၀-က်ပ္ယူပါတယ္။

စာအုပ္ထဲမွာ လြမ္းက ေငြထည့္ထားၿပီး ထည့္ထားတဲ့ေငြထဲကေန Mobile Phone Bill နဲ ့ Service Charges ကို ႏႈတ္ယူသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Online Phone Billing System ဆိုတဲ့အတိုင္း လြမ္းရဲ့ Phone Bill နဲ ့ Balance ကို Online မွတစ္ဆင့္ စစ္ေဆးႏိုင္ပါတယ္။

မိမိထည့္ထားေသာေငြက စာအုပ္မွာ အနည္းဆံုးတစ္ေသာင္းက်ပ္ က်န္ေနရပါမယ္။

Phone Bill အတြက္ ေငြကို ထပ္မံထည့္ေပးထားရန္ လိုအပ္ပါမယ္။

ေငြေပးေဆာင္ရန္ လက္က်န္ေငြနည္းလွ်င္ ဘဏ္မွ အေၾကာင္းၾကားေပးပါတယ္။

ဒီေတာ့ လြမ္းကိုင္တဲ့ Mobile Phone အတြက္ ေငြေပးေဆာင္ျခင္းမရိွလို ့ 
"လူႀကီးမင္းေခၚဆိုေသာဖံုးအား ဌာနမွ ယာယီပိတ္ထားပါသည္" ဆိုတဲ့ အသံကို ၾကားရမွာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။

ေငြေပးေဆာင္ၿပီးမွ ဖံုးျပန္ဖြင့္တာကို ေစာင့္ရတဲ့ဒုကၡကလည္း ကင္းေ၀းႏိုင္မည္ျဖစ္ပါတယ္။

အလုပ္မ်ားတဲ့ၾကားက Mobile Phone Bill ေဆာင္ရတဲ့ဒုကၡကလည္း ကင္းေ၀းသြားပါတယ္။

လြမ္းဧကရီ
၂၁-၁၁-၂၀၁၃
ညေန ၄း၄၀ နာရီ




No comments: