Wednesday, July 29, 2009

ကယ်ကြပါဦးဗျို့


ကယ်ကြပါဦးဗျို့



မရေရာတဲ့ အတွေးတွေနဲ့

လေနေတဲ့ စိတ်တွေ

ဘာလုပ်ရမှန်း မသိခင်

မြည်လာတဲ့ဖုန်းသံကြောင့်

ပေါ်လာတဲ့ နာမည်ကို ကြည့်လိုက်တော့

ပျော်သွားတဲ့စိတ်ကလေးကိုထိန်း

ဟယ်လို

ကျနော်ပါ

သိသားပေါ့ ကျနော်မှန်း

ဘယ်လိုအကြောင်းကြောင့် ဖုန်းဆက်?

ရေရာတဲ့ အဖြေမရှိ

လွမ်းကိုယ်တို်ငကလည်း ဘာပြောရမှန်းမသိ
 

ဒီလိုနေ့ရက်တွေ ကြာလာတော့


ဘယ်လိုရယ်ကြောင့် မသိ

သူဖုန်းမဆက်ရင် ကောက်မိတဲ့ စိတ်ကလေး

ပြန်ဖြောင့်လို့ မရအောင် အလိုလိုနေရင်း စိတ်တို

ဟော…ဖုန်းလာပြီ!!!

ကျနော်ဖုန်းဆက်ချင်နေတာ ခုမှပဲ ဆက်ဖြစ်တယ်

အဲလိုအသံလေး ကြားရခဏ

ကောက်နေတဲ့စိတ်တွေ အကုန်ဖြောင့်

တတ်လည်းတတ်နိုင်ပါပေ့ ကျနော်ရယ်

ဒီက အသည်းမကွဲသေးခင်

ဖြတ်မရတဲ့ သံယောဇဉ်ကြိုး

ရအောင်ဖြတ်ချင်ပြီ


ကယ်ကြပါဦးဗျို့ !!!





လွမ်း
၂၆-၀၇-၀၉
ညနေ ၆:၄၃ နာရီ

No comments: